Sjuk

Datum 2010-02-18 | Tid 17:32:31
Har lyckats bli sjuk. Inte allt för roligt då jag har en dag kvar på praktiken denna vecka. Ska nog klaras av.

Idag var vi som sagt lite ont om ordinarie men tyckte ändå det gick bra. Fick ta över en lektion den sista tiden och barn är barn som ska testa alla nya vikarier med mera men tyckte ändå det gick hyfsat för att ha varit själv med dem för första gången.

Jag hoppas jag kommer iväg imorgon för det har börjat snöa ganska mycket nu och det är utfärdat varningar så vi får väl se.

Snart blir det mat, ska bli riktigt gott.

Vi hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch stackars dig. Du får krya på dig tjejen!

2010-02-18 @ 19:11:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0