Som vanligt igen

Datum 2010-02-06 | Tid 07:30:40
Nu är jag åter uppe tidigt vilket känns rätt skönt. Dagen gick ju så himla fort igår, hann inte med någonting nästan. Idag ska jag till mina föräldrar, har nog inte träffat de sedan i julas. Inte vad jag kan minnas iallafall. Så det är verkligen på tiden.

Måste verkligen ta tag i mitt pluggande nu. Förstår bara inte hur man ska klara av allt. Måste läsa litteraturen jag har i denna kurs samt till omtentan jag har om två veckor. Jag vill ju gärna lära mig något också. Får väl se hur det går. Bara jag klarar omtentan så är jag glad. Mitt i alltihop har vi praktik också, lycka till att orka plugga när man kommer hem därifrån. Fast har jag klarat det förr gör jag det igen!

Vi hörs ikväll när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0