Telefon och tidigare liv

Datum 2010-02-03 | Tid 13:41:01
Denna dag har i princip bara gått åt till att prata i telefon. Ganska illa på ett sätt och speciellt också då det är samma person jag pratat med. Kan tyckas konstigt att man verkligen kan prata med varandra i flera timmar och faktiskt ha saker att prata om. Fast så är det faktiskt. Jag och Jessica är så lika varandra som man kan bli. Ibland funderar jag på hur jag klarat mig utan henne i mitt liv. Vi lärde känna varandra först i höstas men det är som vi känt varandra hela livet och vi är nästan helt säkra på att vi varit tvillingar eller liknande i ett tidigare liv. Tror ni att man levt i ett tidigare liv?

Nu ska jag och Martin gå en runda i all denna snö men kan nog vara mysigt. Ska sedan se om jag kan ta mig till Lund för att träffa Sarah.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nja, är inte så säkert på att man levt ett tidigare liv. Tror mer på att det finns något efter döden :)¨



Vad tror du??

2010-02-03 @ 14:43:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jotack den är bra (: vad ska du hitta på ikväll?

2010-02-03 @ 15:54:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror och har trott på det i många år, har gått till ett medium ett antal gånger så jag vet ett och annat =) är väldigt insatt i tidigare liv och seanser! Kram

2010-02-03 @ 16:11:48
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0