Dagen efter

Datum 2010-02-21 | Tid 08:42:05
Blev aldrig av att jag skrev något mer igår men så kan det vara. Omtentan igår gick inte alls bra men inte mitt fel utan lärarens. Hur kan man ljuga för sina studenter när det är en sådan viktig sak som en tenta? När jag och en kompis frågade vad för typ av frågor som skulle komma säger han att det blir stora öppna frågor. Så med andra ord skulle det inte bli en uppgift där man ska skapa fem olika aktiviteter och redogöra för sina val. Det var exakt den frågan som kom. Hade jag vetat det hade man kunnat förbereda lite och komma på aktiviteter redan innan. Det värsta är att man skulle referera till läroplanen och annan relevant litteratur. Hur ska man komma ihåg vad som står i vilken bok? Är bara så arg på honom!



Min födelsedag blev inte bättre av att folk blir sjuka och inte kan komma hit. Kändes inte alls roligt att behöva tillbringa sin födelsedag som vilken annan kväll som helst. Efter ett tag tyckte jag ändå det var ganska skönt för jag är fortfarande förkyld. Helt plötsligt ringde det på dörren och förvånad öppnar jag dörren. Väntade inte besök ju. Utanför dörren står Martina :). Har nog inte blivit så glad på länge. Hon hade sagt att hon inte kunde bara för att hon skulle kunna överraska mig. Världens bästa present! Vi tog det ändå ganska lugnt, har varit en ganska tuff vecka. Vi tittade på filmen The box och sedan såg vi melodifestivalen. En helt perfekt födelsedag trots allt. Är glad att jag har Martina för hon är en sann vän.



Idag blir det nog att bara ta det lugnt och vila för jag ska se till att vara frisk nästa lördag då mina släktingar kommer. Kommer nog kännas mer som min födelsedag då eftersom det är då jag får alla presenter. fast jag fick Martins igår och det var en liten länk med ett rött hjärta till mitt armband jättefint. Visar bild sen!

Förresten vad tyckte ni om gårdagens melodifestival?

Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

mysig och fin blogg du hade :)

2010-02-21 @ 14:58:59
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: LillaEgo

Tack för en trevlig kväll :) Hoppas att du tyckte det var kul att jag kom och överraskade dig :)

2010-02-21 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0