Varning för gnäll

Datum 2010-02-13 | Tid 09:49:50
Jag har kommit på att jag nog ändå trivs ganska bra med mitt liv. En underbar pojkvän, underbara vänner och en underbar familj som alla ställer upp för mig i vått och torrt. Är glad att jag hade dessa personer i mitt liv förra våren när jag tog ett beslut som inte var det lättaste men som gjorde att jag mår så mycket bättre. Trots dett så finns det saker som skulle göra det lite bättre men så är det nog för alla. Har fyra saker på min önskelista men dem är svåra att uppfylla bara sådär. För att det ska slå in krävs planering och att jag blir klar med skolan. Bara 11 månader kvar till examen och tre av dem går åt till sommarlov.

Sommarlov, det hade varit så skönt. Speciellt också då vi inte har alla dessa smålov som höstlov, jullov och sportlov. Detta året har jag i och för sig inget schemalagt när det är sportlov men jag måste börja plugga till salstentan och skriva på mitt paper. Jag orkar inte! Ibland undrar jag vad som flög i mig när jag sökte in till lärarutbildningen. Hade jag inte gjort det hade jag antagligen jobbat som bagare/konditor nu. Fast det vill jag egentligen inte.

Om en vecka är det dagen D på två sätt. Dels en jäkla omtenta som jag inte förstår hur jag ska kunna plugga till och sedan är det ju faktiskt min födelsedag då. Ser inte framemot att skriva omtenta då för en födelsedag ska ju vara rolig. Får ta igen det på kvällen sedan istället.

Kändes som att detta blev ett riktigt gnälligt inlägg men ibland blir det så. Man behöver gnälla av sig ibland!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Njae, inte direkt :P

Brukar oftast bli bjuden på mat istället för att bjuda :D



Härligt med bra personer i sitt liv! :)

2010-02-13 @ 13:10:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kan ej heller välja mellan dator & tv :D

2010-02-13 @ 13:18:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det är så himla skoj att kika på gamla kort och så!



Man får gnälla ibland, det är helt okej tycker jag :) skönt att det har ordnat sig med praktikplats och sånt där också tjejen!



Vad ska du göra idag då? Kram /M

2010-02-13 @ 13:36:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Fyller du? :O

2010-02-13 @ 14:05:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0