Allt möjligt

Datum 2010-01-06 | Tid 08:28:07
Igår var det som sagt besöksrekord här och jag hoppas ni som tittade in igår fortsätter att titta in. Samtidigt hoppas jag också att nya härliga människor hittar hit. Många verkar iallafall gilla det de ser här och det är ju bra. Vill ni att jag ska skriva om något speciellt? Då är det bara att lämna en liten kommentar :).

Idag är det meningen att jag ska plugga men det känns dessvärre inte som någon bra skrivdag idag så får se hur det går med det. Jag skrev en del igårkväll och det är lite förvånande, jag som aldrig brukar skriva uppsatser på kvällen.

Jag ringde till Skånetrafiken igår för att höra om det med månadskortet.. först sade de att det bara var Skånetrafikens kundcenter som kunde ladda på när det var studentrabatt men jag menade på att han gjort det tidigare. När hennes kollega kollar på datorn visar det sig att jag hade rätt och därför ska jag åka in till ett kundcenter med mina biljetter för att få pengarna tillbaka. Nice, för det är ändå nästan 300kr jag slängt ut på onödiga biljetter. Igår hade jag tur att få en trevlig kvinna men jag har väl mindre tur när jag väl kommer dit och ska prata med de face to face.

Får väl åka in till Lund idag och fixa det så de inte tycker jag dröjt för länge. Man vet ju aldrig vilka konstiga regler de kan hitta på hur som helst.

Nu ska jag ringa mamma för att se om hon vet när min syster och hennes man kom hem. De har nämligen varit i Las Vegas på bröllopsresa.


Kommentarer
Postat av: gelica

själv så började jag min första termin för att blir förskollärare i höstas

2010-01-06 @ 13:19:42
URL: http://lillfrokengelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0