Bättre och bättre

Datum 2010-01-16 | Tid 18:17:10
Vilken lugn och skön dag det varit. Har inte gjort något vettigt alls. Mest sjungit, blir tydligen aldrig trött på det men vill ha något nytt spel nu. Tur att jag vann ett på Tradera då.  Blir iallafall bättre och bättre på låtarna jag har. Alltid roligt att se att man utvecklas.

Har precis ätit upp resten av salladen sedan igår. Gott! Ikväll väntar mys framför någon film tror jag. Skulle vilja ha lite fruksallad till det men då måste jag handla. Vet inte om jag orkar det riktigt. Får se hur jag gör.

Hoppas ni alla har en riktigt trevlig lördagskväll nu!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Själv tycker jag the hills. Har inte sett så mycket av the city, och av det jag sett verkar det inte vidare bra.

2010-01-16 @ 19:34:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

vad sysslar du med ikväll? (:

2010-01-16 @ 23:21:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0