Dags för skola igen

Datum 2010-01-11 | Tid 07:32:15
Efter nästan en hel månads ledighet måste jag återigen till skolan. Kan ju säga att jag inte finner det speciellt roligt. Bara en vecka kvar av denna kurs och det är otroligt skönt. Idag har vi astronomi och redovisning på schemat. Hoppas man får tillräckligt med information om filmen som ska göras i astronomi.

Jag tror att den avancerade nivån börjar nästa vecka, hittade ett schema när jag sökte på kursen men vet inte om det stämmer. Konstigt vore ju annars! Ska bli ganska spännande att börja på den nivån för det innebär att det inte är lång tid kvar av skolan. Ska dessutom börja i en ny klass. När man träffar en person som det klickar med riktigt bra då vill man inte släppa taget och därför bytte jag klass tillsammans med en annan kompis.

Tycker det är ganska konstigt att fyra personer med olika bakgrund, olika åldrar och allt är olika träffas och det bara fungerar precis som om man vore syskon. Så var mitt arbetslag i förra kursen och jag finner det fortfarande fascinerande att vi kom så bra överens och hade så roligt. Med tanke på att ålderspannet är 21-40 år.

Nu måste jag fixa till mig, tåget går om 35 min.

Hörs ikväll när jag kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia

hehe det är ju typ så :) men ibland kan det faktiskt hända något spännande ;) inte ofta men ibland! haha!

2010-01-11 @ 09:44:26
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det var skönt, tack så mycket!

2010-01-11 @ 10:36:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0