Den bästa!

Datum 2010-01-31 | Tid 21:31:08
Måste bara säga att min pojkvän är den bästa! Han gick till Hemmakväll för att köpa läsk, chips och hyra film till mig då jag inte känner mig på topp. Han hyrde filmen "He´s just not that into you" som Madde tipsade om i sin blogg. Var verkligen en film i min smak men eftersom jag är riktigt tjejig av mig så var det inte så svårt att räkna ut.

Vet fortfarande inte hur det blir med dilemmat jag har. Jag har bestämt mig till 100% men det hänger inte bara på mig. Hur det än blir så finns det säkert en mening med det bara det att jag har svårt att se meningen i det ena fallet. Jag hoppas verkligen att det blir så som jag vill för det hade ju varit det allra bästa. Skulle vilja skriva tror där också men det vågar jag inte. Är inte alls säker på saken längre vilket jag var när detta började komma fram. Vi får helt enkelt se.

Vet inte om jag ska se filmen "A lot lika love" som går på tv nu eller om jag ska göra något annat. Vet inte riktigt vad jag vill.

Vi hörs om inte senare ikväll så imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ja den hart vart supermysig :) din söndag då? :)

2010-01-31 @ 22:02:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Det visst jag inte att du var! :O

Då kan du göra goda bakelser då? :D

2010-01-31 @ 23:02:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt! sovit gott? :)

2010-02-01 @ 09:07:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0