Fått tummarna loss

Datum 2010-01-05 | Tid 12:34:53
Ska snart iväg på lite ärende som måste fixas snarast. Jag är så duktig som skjuter på det hela tiden. Har iallafall fått gjort en del med uppsatsen idag. Känns bra! Idag har jag även beställt ett playstation och singstar till det. Har alltid velat ha det men har inte blivit av förrän nu. Hoppas jag får det denna vecka så jag kan öva upp mig innan nästa fredag hehe :).

Såg att mina träningsbyxor måste tvättas så får se om jag hinner till träningen då den börjar 17.00 annars får jag ta och träna imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, design kan ju vara lite krångligt ibland.

2010-01-05 @ 20:15:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0