Glest

Datum 2010-01-21 | Tid 19:19:58
Här var det glest med inlägg minsann. Har inte gjort så mycket idag så känner inte att jag haft någon anledning att skriva. Följde med min bror idag och det gick bra. Sedan kom han tillbaka i eftermiddags för att hämta sitt playstation, han ville inte ha med det till skolan och det kan jag förstå.

Har lagat en helt fantastisk god köttfärssås idag :). Blev över så jag kan ha med till skolan imorgon. Går länge imorgon mellan 8.15-15 med tre timmars håltimme, inte är det lönt att åka hem heller. Vet inte vad man ska syssla med under tiden. Tråkigt när det blir så.

Nu ska jag se om jag får med Martin på lite singstar ;).

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0