Härligt men svettigt

Datum 2010-01-12 | Tid 19:41:09
Nästan precis hemkommen från ett härligt men svettigt jympapass. Tyckte det gick bra och träna idag och jag tog i lite mer än vad tempot avsåg. Går på baspass nu innan jag får upp min kondition och styrka riktigt bra. Det bästa är dock att man alltid väljer sitt eget tempo oavsett, fast intensivpassen ger jag mig inte in på. Jag var och trönade en gång och passet som kördes innan mitt var ett intensivt. Jag har aldrig sett människor som sett så döda ut och deras tröjor dröp av svett nästintill. Ingenting för mig med andra ord.

Jag gillar friskis och svettis eftersom där blandar man lite av allt. Jag gillar inte att vara i ett gym och löra med maskiner och hantlar. Även om det är riktig bra träning. Vad för slags träning tycker du bäst om?

Nu ska jag hitta något ätbart sedan väntar duschen på mig.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja hon tycker de är kul att åka pulka :D hihi! ja men va bra att cdon är snabb för jag vill ha den nu :D hihi! haft en bra dag?

2010-01-12 @ 20:44:13
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag har bara suttit hemma och tråkat idag, inte roligt. hur gick det med pluggandet? (:

2010-01-12 @ 21:19:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, en helt tokig granne :D

2010-01-12 @ 21:29:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0