Hej och hå!

Datum 2010-01-22 | Tid 06:46:02
Att gå upp halv sex lyckades jag inte med. Istället blev det 20 minuter senare, nåja jag hann med det viktigaste iallafall. När man ska upp supertidigt som idag, då är det inte kul att vakna två timmar innan det är dags och dessutom inte kunna somna om. Somnar precis innan klockan ringer, i den stunden skulle jag nog kunna slå vem som helst haha.

Skola idag då, får se hur det går. Verkar som att jag blir ensam på föreläsningen i eftermiddag. Mina kompisar är lite sjuka och går bara på basgruppsmötet. Där kommer vara andra på föreläsningen såklart men jag känner inte de i min nya klass än och att sitta med den gamla klassen känns bara olustigt. Dessutom är det tre timmars väntetid mellan lektionerna.

Nu måste jag rusa, ska borsta håret och tänderna sedan springa till tåget.

Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ahaa :) det är ju supergott med köttfärssås och spagetti! ja jag förstår hur du menar, absolut dock är jag rädd att det blir för mörkt med ek :O omg. svårt att bestämma sig. se :P

2010-01-22 @ 09:37:32
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:09:25
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0