Helt slut

Datum 2010-01-18 | Tid 22:19:05
Känner mig helt slut nu. Måste bero på att jag sov dåligt inatt och när jag väl lyckas somna så började någon dum ploga bort snön. Visst är det bra att de gör det men det behöver väl inte göras förrän efter sextiden?! Hoppas jag får mer sömn inatt och jag kan iallafall sova lite längre eftersom jag inte börjar förrän kvart över ett.

Ska bli spännande med den nya kursen men man lär väl känna sig helt uppjagad av allt som ska göras. Lärarna brukar alltid vara så bra på att säga en massa jobbiga saker så att man blir helt skärrad. Blir nog bra hoppas jag.

Vi hörs imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja fy.



Sov så gott! :D

2010-01-18 @ 22:20:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur har din måndag varit bejb? (:

2010-01-19 @ 01:31:00
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0