Idag blir det nog en bra dag

Datum 2010-01-15 | Tid 07:48:46
Då var det fredag igen. Tiden går verkligen fort, menar halva januari har redan passerat. Idag händer det en massa saker. Nu på förmiddagen ska jag till ungdomsmottagningen för att byta min p-stav. Efter det ska jag städa och fixa och ikväll kommer två kompisar hit. Blir bara tre ikväll istället för fyra men att man blir sjuk kan man inte hjälpa. Tyvärr.

Blev aldrig någon träning igår trots att jag sade det. Helt plötsligt kände jag inte alls för det men får ta tag i det på söndag istället.

Måste snart duscha för att hinna bli torr till nio då bedövningsplåstret ska på. Måste sitta på minst två timmar innan man ska ta ut staven. Ser inte fram emot att behöva skära upp armen men det är ett nödvändigt ont om man säger så.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

jaaa! det var underbart att komma ut igår :) fast tråkigt när det bara va en massa rea, inget nytt lixom i affärerna! men det kommer väl ;P

2010-01-15 @ 10:45:01
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

<a jag håller med dig tiden går verkligen fort. vad ska du hitta på idag då?

2010-01-15 @ 11:40:22
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Madelene

Fin blogg du har. Titta gärna in i min blogg :-)

Kraam

2010-01-15 @ 23:14:04
URL: http://mabeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0