Jag lyckades

Datum 2010-01-31 | Tid 10:04:35
Jag har nu lyckats med två saker. Jag sov länge, till nio vilket aldrig brukar hända som ni vet. Jag passade även på att se hur det går för min uppsats jag skrev och nu ligger den i godkänd mappen! Äntligen har läraren fått tummarna loss att lägga in det där. Med andra ord så är jag glad idag.

Revyn igår var riktigt rolig, fanns ju vissa scener jag inte gillade men dem var inte många. Hade en favorit men det är svårt att återberätta något sådant i en text. Jag gör trots allt ett försök.



På scenen står två tjejer som man skulle kunna tro går på högstadiet. De står där med sina mobiler och pratar om ingenting egentligen. Till slut säger den ena tjejen att hon måste gå för hon ska ha lektion, det ska den andra tjejen också. Den ena ska ha svenska och den andre religion. De suckar över det och till slut säger den ena tjejen "Ibland ångrar man att man blev lärare".  Det roligaste med detta då är att den tjejen som sade detta är lärare på riktigt.

Det blev inte alls lika kul här men ni kan försöka föreställa er det.

Idag skulle det nog blivit Ikea men vädret är inte det bästa. Tyvärr, får se om mamma och pappa kommer hit ändå. Annars är ingenting planerat.

Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är hon faktiskt(antar att det är Salsa i headern)! Ja då tycker jag absolut att du ska kika efter om den finns att hyra, för den var bättre än vad jag trodde faktiskt. Hoppas du får en fin dag! Kram /M

2010-01-31 @ 11:04:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det är rätt jobbigt att alla fyller så nära.



Blev det något ikea? :)

2010-01-31 @ 14:53:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vad trist att det inte blev något. På ikea finns ju så mycket.



Tycker samma som du där, på prov vore bra först.

2010-01-31 @ 16:50:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0