Längre och längre fram

Datum 2010-01-05 | Tid 20:36:30
Börjar komma någonstans nu med uppsatsen. Är klar med planeringen och har börjat skriva lite på utvärdering och diskussionen men har ändå en del kvar att göra. Fast jag behöver inte oroa mig för att inte vara klar på fredag för det blir jag. Hoppas bara läraren gillar det också, annars blir det nog bara komplettering i värsta fall. Hade bara varit så skönt att slippa.

Ikväll har det varit dåligt med aktivitet från min sida, inte orkat göra så mycket förutom att laga riktigt god mat. Blev potatisgratäng med fläskfilé trots att det bara är tisdag. Visserligen är det ju trettondag jul men ändå, det är inget vi brukar fira ändå.

Nu ska jag se om jag får liv i sambon, inte värt han sover för mycket nu på kvällen för då sover han väl inte inatt :/.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Angelika

sv: okeej, jo jag mår fin fint är bara lite trött. Hehe =P

kram

2010-01-05 @ 20:50:39
URL: http://ankipankih.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

vad händer imorgon bejb? (:

2010-01-05 @ 21:55:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0