Läsning i sängen - Det bästa

Datum 2010-01-07 | Tid 22:25:01
Ska lägga mig och läsa lite nu tänkte jag, något av det bästa som finns tycker jag. Mysigt att krypa ner i sängen med en bra bok och komma in i en annan värld innan man somnar. Gillar ni att läsa böcker? Läser just nu en bok som Jane Green skrivit. Hennes böcker handlar allt som oftast om kärlek och de utspelar sig i London. Huvudpersoner i böckerna är framförallt kvinnor i 30års åldern. Boken jag läser heter "I dina kläder och på engelska "Life swap". Riktigt bra och den får en att tänka efter lite, speciellt när det kommer till att faktiskt inse att man har det rätt bra som man har det - Livet behöver inte vara grönare på andra sidan.

Imorgon ska det sista skrivas på uppsatsen, ska bli skönt att få den klar men jag är inte nöjd med den, får inte till det riktigt så som jag vill. Hoppas att den duger för ett Godkänt bara, räcker bra för mig.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: bitte

Har en tävling på min blogg om du är intresserad. Tävlar ut lite smink

http://www.lovemercury.se/2010/january/tavling.html

2010-01-07 @ 23:48:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0