Luftslottet som sprängdes

Datum 2010-01-04 | Tid 23:51:58
Nu är jag hemma igen, vilket faktiskt är väldigt skönt. Inte för att jag inte hade roligt för det hade jag men ni vet- borta bra hemma bäst.

Först fikade vi och sedan gick vi hem till henne och där sjöng vi lite singstar. Det är något av det roligaste men man kan inte klandra mig för att ha en fin röst iallafall :). Strunt samma, kul var det! Åt lite tårta som hennes syster gjort och sedan åkte vi in till Helsingborg för att gå på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes, riktigt bra var den och vi hade tur för dels kunde jag ta den på studentrabatt för 60kr och jag hade också ett rabattkort så man fick filmen för halva priset. Nice! Självklart bjöd jag Martina eftersom hon fyllde år. Det är min dag i stort.

Skulle ju fixa nytt månadskort eftersom det inte gällde längre men det kunde de inte fixa för det gällde inte längre eller vad det nu var. Förra veckan hade de kunnat ladda på som vanligt men inte nu. Det betydde att jag var tvungen att köpa kontant biljett och den kostade runt 100kr. Bara för det har jag slängt ut drygt 250kr på resor när de kunde varit gratis. Ska kontakta Skånetrafiken och fråga varför det var så, för studiebeviset ska gälla till den 31 januari 2010 och vad jag vet har det inte varit ännu. Hoppas jag kan få pengarna tillbaka annars vet jag inte vad jag gör. Om det finns något företag som gör mig irriterad så är det dem!

Hoppas er dag varit bra?

Ni får någon bild imorgon för orkar inte lägga in de nu. Sängen kallar men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken grym blogg du har :D

snygg header och du skriver bra!



ta hand om dig =)

2010-01-05 @ 01:44:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: louize

Du röstar på mig, va?:D

http://saatisfaaction.blogg.se/



2010-01-05 @ 02:25:18
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0