Måndag

Datum 2010-01-25 | Tid 09:34:47
Vårt internet har inte fungerat ordentligt nu på morgonen så därför blev det en ovanligt sen första uppdatering för att vara mig. Har med andra ord gått upp tidigt som vanligt.

Är väl tänkt att jag ska läsa lite i en bok idag men vi får väl se hur det går med den saken. Ska iallafall handla lite mat för det behövs. Sedan ska jag förmodligen träffa en kompis för att fika och hon ska köpa några böcker av mig. Skönt att bli av med dem, har inte plats till alla.

Jag hoppas läraren rättar min uppgift på nytt idag och att den blir godkänd. Hade varit så skönt och en härlig känsla om min lagts upp först som godkänd i mitt arbetslag.

Ska duscha nu så att vi kommer iväg till affären.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hellu :) allt bra idag?

2010-01-25 @ 11:29:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, brukar också glömma kameran nästan jämt. :P



Sjukt jobbigt med internetproblem :S

2010-01-25 @ 12:06:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0