Massa fix idag

Datum 2010-01-07 | Tid 08:51:35
Idag har jag en del att fixa men egentligen orkar jag inte. Måste ringa till träningen för att höra om de fått in min betalning så att jag kan komma dit och träna, sedan måste jag åka och prata med Skånetrafiken. Hoppas de är lika snälla där som de var i telefonen men tveksamt :/. Till sist måste jag inom biblioteket för att låna någon dum bok som vi ska skriva recension på. Totalt onödigt tycker jag.


Kommer befinna mig på ett tåg idag och då ser
jag nog ut såhär.

Denna No-kurs jag läst i höst har varit intressant och jag har lärt mig mycket men det har varit alltför mycket onödiga småsaker. Bara det att starta en ekologisk burk och se om den överlev typ två veckor eller att se hur ett frö växer på en vecka beroende på olika faktorer.. Ska iallafall ta upp det i utvärderingen nästa måndag.

Snart är det måndag och jag måste bli klar med uppsatsen, jag ska skriva diskussionen och sedan låta den vara fram till söndag då jag läser igenom allt och gör lite småändringar. Det värsta är att jag inte alls är nöjd över arbetet. Jag tycker det är sjukt svårt att veta vad de vill ha. Det får gå som det går, jag orkar inte riktigt bry mig. Tyvärr.

Om ett år tar jag examen, det finns nog ingen som längtar mer än jag. Nu kan nedräkningen börja på riktigt.

Kommentarer
Postat av: emma

tack :) det hoppas jag med, väntar på att dom ska ringa från bvc nu får se om vi får komma dit så dom kan kolla på henne. stackars liten :/

2010-01-07 @ 11:52:06
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: cassie

nice blogg höru! :)

2010-01-07 @ 12:18:46
URL: http://createdbygod.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tar examen om 5 månader :D så jäkla skönt, förstår att du längtar...

2010-01-07 @ 13:54:23
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0