Mitt andra namn borde vara knäpp

Datum 2010-01-02 | Tid 15:32:15
Haha, jag är så knäpp. Två dagar in på det nya året då kommer jag på ett nytt nyårslöfte jag borde haft så jag får helt enkelt inför det nu då ;). Jag vet att jag kommer må bättre av det men det är inte så att jag mår dåligt av det men det kommer kännas bättre ändå.

Vill hitta på något ikväll men vet inte riktigt vad. Alltid samma problem när det gäller sådant, men kan bero på att det inte finns så mycket att göra här i lilla Eslöv tyvärr. Vi får se om något dyker upp!

Innan idag tog jag en dusch och sedan gick jag till affären, tänk vad lite vatten och frisk luft kan göra. Känner mig lite piggare men fryser fortfarande en del :/. Jag känner mig duktig dock som inte köpte något onyttigt såsom godis, chips eller läsk. Istället köpte jag frukt och grönsaker. Så nu ska jag börja leva sundare och även ta tag i min träning bättre. För till sommaren då ska jag se lite resultat!


Ser nästan ut så idag, bortsett annan färg på
linnet och utan kofta :).






Kommentarer
Postat av: emma

ja det var jätteskönt, fast jobbigt för min del :( jag saknade henne så himla mkt :(

2010-01-02 @ 20:07:47
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

allt är bara bra tack (: själv?

2010-01-02 @ 21:58:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0