Motivation, var är du?

Datum 2010-01-13 | Tid 07:04:58
Om en timme går tåget mot skolan. Ska vara där hela dagen, jag orkar inte. Har ingen motivation kvar men måste kämpa sista året. Vore jäkligt dumt att hoppa av nu när man är så nära, fast det hade varit skönt. Jag hoppas bara tiden går snabbt. Idag är det näst sista dagen på denna kurs och jag behöver bara göra en sak till men det gör jag i helgen.

Vet inte vad som händer ikväll får helt enkelt se. Hoppas csn pengarna kommer denna vecka. Hade varit riktigt skönt.

Har precis ätit frukost. Har nog aldrig varit så hungrig så tidigt på morgonen som jag var idag men kan bero på att jag tränade igår, jag vet inte.

Händer det något kul hos er idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh nice :) nja, långtråkigt att sitta hemma jämt..

2010-01-13 @ 11:05:50
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur är din onsdag sötnos? (:

2010-01-13 @ 13:44:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0