Plugg, plugg och mera plugg

Datum 2010-01-03 | Tid 07:54:55
Har varit vaken i snart en timme nu. Ska alldeles strax sätta igång och skriva lite. Det första jag ska skriva är målen som barnen/elverna ska ha uppnått efter utedagen. Givetvis har jag kurs och läroplaner som stöd. Får se om mer skrivs idag för mår inte bättre idag som jag hade trott jag skulle göra. Får kämpa på helt enkelt.

Söndag idag då, känns knappt som det men vet snart inte hur någon av dagarna känns då alla dagar är lika nu eftersom jag inte har skolan att åka in till. På så sätt är det lite tråkigt med att inte ha något schemalagt. Hade jag bara varit smart hade jag skrivit uppsatsen måndag-fredag för att sedan vara ledig helgen, men återigen gör jag inte det. Känner hur min knäppa sida kommer fram mer och mer. Kanske dags för listan trots allt!

Nu måste jag sätta fart så att jag kan vila lite sedan. Vi hörs senare om jag nu överlevt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hur har din helg varit? Lycka till med pluggandet, jag måste också sätta mig och läsa lite idag! Kram /M

2010-01-03 @ 11:15:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

nee :/ du jag håller på med din design! det står bara still i mitt huuvd, min fantasi är inte på topp :(

2010-01-03 @ 11:24:54
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Lina

me too :D surgubbÄn är så skojig!

2010-01-03 @ 14:12:32
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0