Sjuk?

Datum 2010-01-27 | Tid 18:34:10
Tror jag håller på att bli sjuk. Fryser jättemycket hela tiden och känner mig allmänt risig. Hoppas inte det bryter ut till något värre.

Föreläsningen idag då, jag har varit på bättre. Denna kändes lite rörig, tyckte det var prat om en massa olika saker så hade svårt att hänga med. Tur att powerpointen ligger på skolans informationssida iallafall.

Har annars inte gjort så mycket idag, ska snart äta. Ska nog bara ta det lugnt ikväll och vila upp mig inför heldagen imorgon. Ser inte framemot det just nu men känns kanske bättre imorgon.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är samma väder här och blåser gör det också. Tror inte det spelar roll vart man är så länge det inte är inomhus. =)

2010-01-27 @ 20:27:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0