Skola

Datum 2010-01-28 | Tid 16:41:42
Blogg.se ville inte fungera för mig imorse så därför har det inte blivit någon uppdatering idag.

Jag struntade i föreläsningen som skulle handla om barnkonventionen för jag känner mig inte helt bra. Fick veta att den inte var så bra trots allt. Skönt att veta att man inte missade något viktigt. Hade basgruppsmöte idag och jag tyckte det kom fram viktiga och bra saker. Vi kunde iallafall diskutera så det blev mycket väsen.

Har precis kommit hem och är riktigt trött, orkar inte göra något speciellt tycker jag. Jobbigt när man känner så.

Hur är allt med er idag?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Förstår det, träna är riktigt jobbigt faktiskt :O

2010-01-28 @ 21:03:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0