Slut på det gamla, början på något nytt

Datum 2010-01-18 | Tid 14:17:09
Då är sista dagen avklarad i denna kurs. Hoppas på det iallafall, vet ju inte om planeringsuppgiften blir godkänd än. Gick bra på redosvisningen men tycker det är svårt att prata om andras då man inte vet tanken bakom allt. Tur att den personen får en chans att rätta till det om man missförstår. Tror nog ändå jag kan ha lyckats bra med min utifrån vad min kompis sade.

Kom hem vid ett och då var det att bara springa ner i tvättstugan för att fixa med tvätten. Nu är den på torkning och ska bara upp i lägenheten sedan. Måste vika all tvätt sedan vi tvättade förra gången. Det är bara för drygt!

Har även fyllt i utvärderingen av kursen så jag slipper tänka på det.

Imorgon börjar en ny kurs på avancerad nivå. Just det här med avancerad nivå kan tolkas på två sätt. Antingen att det blir avsevärt mycket svårare eller att det helt enkelt innebär att vi får lära oss de mer viktiga och väsentliga delarna inför vårt kommande yrke. Jag hoppas på det sistnämnda. Jag tror ändå att denna kurs blir rolig för nu får vi veta mer om utvecklingssamtal och om IUP (individuell utvecklingsplan) ifall någon inte visste.

Ska ta mig något att äta nu, magen kurrar som aldrig förr :).




Såhär ser jag nästan ut idag, har annan
t-shirt och kofta på mig.



Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas uppgiften blir godkänd =)

2010-01-18 @ 15:23:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Haha ja. Må man aldrig växa upp helt :D

2010-01-18 @ 21:57:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0