Som det kan bli

Datum 2010-01-20 | Tid 08:34:12
Skulle ju bloggat igårkväll när jag kom hem igen från träningen men det blev ju inte så som ni säkert märkte :/.

Iallafall, när jag kom hem passade jag på att äta lite och sedan duscha. Satte mig i soffan för att titta på tv tillsammans med Martin. Det var då det som inte skulle hända hände. Jag somnade! När jag vaknade upp igen orkade jag inte sätta mig och skriva utan jag gick och lade mig istället. Där är den enkla anledningen till att det inte blev bättre uppdaterat.

Idag är det onsdag och vad jag vet står inget speciellt på schemat, ganska skönt. Har inte bestämt än om jag ska skriva ihop mina tankar om kursen med mera idag eller om jag tar det imorgon. Det ska nämligen inte in förrän på fredag. För en gång skull under hela denna tid jag gått på högskolan ska jag skriva en text helt utifrån mig själv. Jag slipper referera till en massa tråkiga böcker. Jag är lycklig!

Tänkte ringa mamma om en stund, inte pratat med henne på länge. Sedan blir det nog lite frukost.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att höra. Gud vad skönt att slippa referenser, det måste vara rena guldläget ju ;) Kram /M

2010-01-20 @ 09:38:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Gabriella

ne men alla passar i olika saker :) och de tycker jag är bra

2010-01-20 @ 14:58:38
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: okej! Jo, min dag har varit bra! :)

Allt bra med dig då?

2010-01-20 @ 15:48:36
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0