sova i soffan - det bästa

Datum 2010-01-09 | Tid 22:24:45
Blev aldrig att jag tittade på filmen.. såg på annat istället men givetvis somnade jag i soffan en stund. Förstår inte varför det alltid är så skönt att sova i soffan framför tvn men det är verkligen det bästa. Martin passade såklart på att slå över för att se det han vill och jag förstår honom. Inte lönt att filmen jag skulle se går på om jag inte ser den.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, ska försöka sova lite längre imorgon. Hade varit skönt att vakna först vid åtta-nio.

Har inga planer för imorgon, kanske att mamma och pappa kommer hit men var inte säkert. Eftersom jag inte tror att jag får mitt playstation tills fredag så ska jag få låna min brors. Himla snällt av honom :). Hoppas därför de kommer imorgon så kan jag gå och hämta ut spelen och börja öva redan imorgon haha. Knäpp? Ja, det har jag ju sagt hela tiden.

Nu måste jag sova känner jag.

Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad är det för grejor då+ :P

2010-01-09 @ 22:32:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm tacos är gott, fats lätt man föräter sig.. jo klart vi kunnat ses, var ju år och dar sedan har nog många gammla minnen att skratta åt ;) trevlig helg å sov gott!

2010-01-09 @ 23:58:15
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur har din kväll varit missy? (:

2010-01-10 @ 01:28:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0