Spontant och roligt

Datum 2010-01-17 | Tid 22:08:24
Nu är jag återigen hemma. Har haft riktigt roligt idag. Tur att vi kom på att jag kunde skriva ihop opponeringen där för det hade inte varit så roligt att göra det nu. Började med att vi gick till Ikea, det som vi trodde var en genväg var inget annat än totalstopp. Fast det är klart som blivande pedagog är det viktigt att utforska alla miljöer :). Inkluderar buskarna vid Ikea :). Gick sedan hem till henne och där satt vi mest och letade upp spel som vi kan ha där. Knäppt men det är sådan jag är. Tror nog ni vet det vid detta laget.

Ska snart gå och lägga mig, upp hyfsat tidigt imorgon. Sista dagen på denna kurs, ska bli så skönt!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

så trevligt (: fick du handlat något bra?

2010-01-18 @ 01:25:12
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej, nice. köpte du något roligt då? :)

2010-01-18 @ 09:32:03
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi hade riktigt rolig!! Tiden bara rusade iväg!

2010-01-18 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0