Städning på schemat

Datum 2010-01-24 | Tid 08:06:44
Jag förstår inte, jag gick och lade mig ganska sent igår till skillnad från vad jag brukar men ändå vaknar jag vid sju. Tycker det är så konstigt.

Ska berätta lite om gårdagen då. Från början var det meningen att vi skulle laga mat men vi kände att vi inte orkade och dessutom var vi alldeles för hungriga för det. Blev pizza istället, riktigt god pizza dessutom. Satt och pratade om allt möjligt och sedan satte vi oss i soffan för att titta på Kvarteret Skatan. De är helt sjuka i det programmet men fruktansvärt roliga. Gun är bäst, hon som tror att alla män vill ha henne haha. Vi kom också fram till att det finns många konstiga människor som inte riktigt vet hur man beter sig. Nästan pinsamt när det handlar om vuxna människor. En rolig kväll tar fort slut och helt plötsligt var klockan över 23, då kände vi att det var dags att åka hem. Var inte hemma förrän halv ett. Roligt hade vi och det kommer att göras om fler gånger.



Johan Glans är en av de som är med
i Kvarteret Skatan, dessutom är han
från Eslöv.


Måste bara berätta hur några av de beter sig som jag skrev det är personer som är över 30 men ändå sitter de och fnissar och säger: "Jag är kär i dig idag, vem är du kär i? Hihihi. Jag vet att det kan vara svårt att tro men dessvärre är det sant. Jag har själv sett och hört det. Pinsamt!

Söndag idag då, blir nog att vi städar. Har ju lördagar som städdag men belv aldrig av igår. Är inte jättemycket som behöver städas mest dammsugas och så.

Vad ska ni göra idag?





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att du sällan drömmer mardrömmar. :S



Oavsett när man vaknar så är det skönt att göra det utan oljud från en klocka / mobil.

2010-01-24 @ 12:50:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Varför är du rädd för grodor? =)

2010-01-24 @ 13:08:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0