Tiden, kan du skynda på lite?

Datum 2010-01-03 | Tid 14:24:24
Halva dagen har gått men jag har fått en del gjort iallafall. Har skrivit klart målen och så har jag påbörjat själva genomförandet. Känner dock att jag fastnat lite så behöver tänka igenom hur jag vill ha det. Kan vara svårt. Är ganska trött på skolan nu eller iallafall på att skriva uppsatser. Har säkert skrivit 10 under tiden jag gått på högskolan. Är bara ett år kvar nu, så himla skönt! Önskar bara att tiden kunde gå lite snabbare för jag orkar inte mer. Det värsta är ju att C-uppsatsen väntar och den ser jag inte framemot. Ska skriva med en fantastisk vän och det är skönt iallafall. Nu ska jag inte tänka mer på det för det är ett tag till men ändå.

Imorgon blir en rolig dag. Ska till Örkelljunga för en toppentjej fyller år då! Ska bli så himla kul! Får se vad vi får för oss att hitta på. Hur som så kommer det bli en dag fylld av skratt, det känner jag på mig.


Marre blir gammal hela 22!

Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo jag har haft en bra helg. Hunnit med en del faktiskt. Hoppas du får en fin kväll. Kram /M

2010-01-03 @ 18:34:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0