Tidigt imorgon

Datum 2010-01-21 | Tid 20:57:17
Måste snart gå och lägga mig, ska upp halv sex. Något säger mig att jag inte kommer orka egentligen men jag har nog inget större val. Första mötet med den nya klassen imorgon, känns ganska bra faktiskt. Hoppas nu att vi får välja våra egna arbetslag för då har jag mitt säkrat och det hade varit så skönt.

Är med i en tävling på Maddes blogg, där priset är ett jättefint armband. Kika in ni också och var med om den chansen!

Jag måste bli bättre på att ta bilder och lägga ut, börjar bli tråkigt med bara text. Saken är att jag aldrig orkar lägga in bilderna på datorn även om det inte tar så många minuter. Ska skärpa mig!

Hörs imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, håller med dig!

Bär, frukter och grönsaker är så gott. <3

2010-01-21 @ 21:04:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0