Var tar tiden vägen

Datum 2010-01-25 | Tid 19:02:49
Kan ni tänka er att januari lider mot sitt slut? Redan på måndag är det februari och enligt mig är det den bästa månaden :). Tiden går otroligt fort och jag hinner knappt med. Innan jag vet ordet av har jag tagit min examen med. Det ser jag framemot iallafall.

Har inte gjort så mycket idag mer än handlat. Skulle egentligen läst men blev inte så. Nu ikväll har jag träffat en kompis och sålt mina böcker. Skönt att bli av med dem. Hyrde lite film på vägen hem så får se om någon av dem är till belåtenhet.

Snart dags att söka jobb inför sommaren också. Hoppas jag hittar något annars kan jag säkert få vara där jag har varit de två senaste somrarna. Då de alltid varit nöjda med mig och det brukar behövas sommarvikarier så ska det nog inte vara några problem. Det enda jag känner är att jag skulle vilja ha ett i närheten av där jag bor. Tycker det är jobbigt att åka mellan Eslöv och Hässleholm, speciellt också när man jobbat kväll. Vi får se hur det blir.

Nu blir det film!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, tur det. :D



Vad blir det för film??

2010-01-25 @ 19:43:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0