Varför?

Datum 2010-01-25 | Tid 22:02:12
Imorgon ska jag upp sjukt tidigt. Känner redan nu att jag inte orkar suck. Står mentorsträff på schemat och det innebär att man träffar mentorn man har när det gäller sin praktik. Nu känns det lite onödigt på sitt sätt att ha ett sådant möte då vi inte haft praktik sedan hösten 2008. Skulle även ha lite tankar om mål som man vill ha denna termin men tycker det är svårt då jag inte vet vilken åldersgrupp jag ska vara med. Kan ju ha allt från 1-6 åringar. är ganska stor skillnad på det.

Nu ska jag krypa ner i sängen så att jag kan vakna något sånär utvilad.

Hörs imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Filmen låter inte bekant faktiskt.

Var den bra? =)

2010-01-25 @ 22:31:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0