100707

Datum 2010-07-07 | Tid 20:08:14
Hur kan man vara såhär trött? Har ju bara jobbat fyra timmar idag så kan väl knappt vara det. Var i alla fall lugnt idag på jobbet, inte alls mycket att göra. Hade bara ett städ och hänga tvätt och fem läkemedel att dela ut till olika vårdtagare. Får se hur det går imorgon, tycker det är lite konstigt att jag har dusch hos en vårdtagare som två andra ska gå hem till först. Får se om de tar duschen eller om jag går dit med någon annan senare. Allt löser sig.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Fast jag lägger mig nog tidigt ska ju trots allt upp fem imorgonbitti. Hade varit så skönt med lite ledigt nu.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, den är fin, fast jag tror jag tycker den första. :)

Fast det är svårt att bestämma sig :D

2010-07-07 @ 20:46:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0