100710

Datum 2010-07-10 | Tid 13:37:47
Höll som bäst på att göra mig klar för att ge mig iväg till jobbet när jag kom på en sak. Skulle kolla när tågen går hem ikväll. Jag vet hur de går på vardagar men på helgen går de inte lika ofta. Blev i alla fall glad då jag såg att mitt tåg går 22:24 också. Förra sommaren gick inte det utan då fick jag vänta till 22:42 istället. Skönt att komma hem tjugo minuter tidigare!

Har ju målat den ena byrån och såhär blev resultatet:



Innan såg den ut såhär:



Stor skillnad måste jag säga. Nu ska bara den andra målas och sen ska det sättas på knoppar.

Vi hörs kanske ikväll annars imorgon innan vi åker iväg!

Ha en härlig lördag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0