100718

Datum 2010-07-18 | Tid 12:51:50
Sitter och äter glass direkt från förpackningen blir lite godare då. Stackars Martin som inte får någon men han har ju ätit en massa god mat i helgen som inte jag fått. Jag måste ju få ha något gott jag med.

Sov hemma hos mamma och pappa inatt, ville inte komma hem sent på kvällen till en tom lägenhet. Gillar inte det riktigt. Tyckte de hade det kallt i huset men inte så konstigt då jag är van att ha 30 grader inomhus. Nu var det kanske 20 vilket är mer behagligt egentligen.

Ikväll väntas det jobb igen. Hade varit ganska skönt om jag varit ledig men får vänta tills imorgon. Även om jag trivs bättre på jobbet denna sommar så ser jag fram emot sista dagen. Bara 22 dagar kvar :).

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: thakock

Jasså, du höll till i Höör igår =P Då hörde du kanske oss och J. =D



sv: Haha, man kanske skulle bli statsminister själv istället. Det underlättar nog lite ;D

2010-07-18 @ 14:12:30
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Gott med glass :D

2010-07-18 @ 16:50:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0