31e juli

Datum 2010-07-31 | Tid 08:03:05
Idag är det den sista dagen i juli. Helt sjukt vad tiden går fort. Har bara 12 dagar kvar på jobbet och efter det väntar massvis med plugg. Dels måste jag plugga till en satans omtenta som jag dessutom måste klara om jag vill plocka ut min examen i tid. Sedan ska jag och min kompis sitta och fixa en del på projektplanen vi lämnade in i början på sommaren innan vi kan få vårt betyg från förra kursen. Den första september drar min sjunde och sista termin igång och då är det hårdplugg som gäller. Hela examensarbetet ska skrivas på 10 veckor. Hur ska man hinna det? Jag är helt säker på att jag kommer dö innan jag är klar med skolan.

Idag är jag ledig och visst då hade jag ju kunnat sitta och plugga lite men det vill jag inte eftersom jag jobbar så mycket. Jag behöver vara ledig och inte göra något alls. Har en känsla av att min dag kommer bestå av en massa filmtittande.


Känner mig supersunkig idag men det gjorde jag inte på bilden så jag
får visa den istället haha!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så konstigt att du inte hittat en enda spindel :O

Kanske finns någon där och gömmer sig :S



Kanske du kan mysa ikväll?

2010-07-31 @ 12:04:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hehe, hoppas du lyckas hålla dig vaken ikväll då :P

2010-07-31 @ 14:11:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma, mamma åt julia [foto]

mjo man får tänka på pengarna :) hehe.. fin du var på bilden!!

2010-07-31 @ 15:49:02
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0