Att det ens är tillåtet att vara trött

Datum 2010-07-14 | Tid 05:34:22
Fan vad trött jag är. Inte blir det bättre av vetskapen att jag slutar halv fyra idag och har två städ. Såg på schemat att det bara är imorgon jag behöver gå upp tidigt sedan har jag fyra dagars sovmorgon i rad :). Inte för att jag är ledig alla de fyra utan jag jobbar kväll i helgen.

Blir lämnad själv i helgen, Martin åker till stugan då för att fira sin mammas födelsedag och lite sin egen. Han fyller år på lördag men jag kan inte vara med och fira. Fanns tyvärr ingen som kunde byta dag med mig.

Klockan går, får väl göra mig iordning så att jag hinner till tåget. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 06:01:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Usch ja! Har heller aldrig haft otur förr när det kommer till mobiler, men detta är illa!



Är inte telenor dyrt? Vet att det var det förr. :)

2010-07-14 @ 16:52:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0