Bara måste berätta

Datum 2010-07-20 | Tid 08:20:08
Måste bara berätta om en sak som jag och en gammal kompis var med om för längesen. Då var det inte roligt men nu är det.

Vi gick på högstadiet och min kompis då var med i Ung vänster. Hon hade blivit inbjuden till ett läger av dem och jag har för mig att det var i Malmötrakten. Snäll som jag var så följde jag med för det lät ju ändå ganska kul. Vi kommer dit och där är verkligen bara konstigt folk. Man skulle skriva upp sig på olika aktiviteter man ville göra under dagarna och vi valde väl det som verkade mest intressant. Kommer dock inte ihåg vad vi valde. (politik intresserade mig inte för fem öre då). Det var väl helt okej tills vi skulle äta. Jag tror vi fick kalla och klibbiga makaroner första kvällen så vi levde på godis. Dagen efter fick vi någon vegetarisk röra med champinjoner större än golfbollar. (Jag gillar svamp men där går gränsen). Levde fortfarande på godis. Måste tillägga att vi fick sova på golvet i sovsäck inte alls bekvämt på något sätt. Hur vi överlevde vet jag inte. När min kompis mamma kom och hämtade oss visste min lycka inga gränser. In på Mcdonalds på hemvägen och aldrig att en sladdrig hamburgare smakat så gott som då. Vet fortfarande inte varför vi åkte dit för det var inte roligt på något sätt alls. Behöver jag säga att vi inte åkte på fler?




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, det är nog roligt att se på.

Fast jag tycker faktiskt inte att alla djur har en personlighet. Min fasters hund är bara hund så att säga, den är så opersonlig så det finns inte. :S

2010-07-20 @ 10:27:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejhopp!

Kika gärna in på min blogg, där jag just idag delar med mig av min spotifylista och som vanligt mycket annat!

Ha en fin dag, kram!

2010-07-20 @ 12:24:52
URL: http://ristenstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0