Bloggpaus ett par dagar

Datum 2010-07-22 | Tid 11:17:40
Detta kan bli det sista inlägget jag skriver på några dagar. Jag jobbar ikväll och åker direkt till mina föräldrar efter det. Imorgon ska vi förhoppningsvis upp till Vimmerby och gå på Astrid Lindgrens värld. Min syster, hennes man och deras son ska givetvis följa med annars hade inte vi åkt upp där. Då vi antagligen kommer hem ganska sent så sover jag hos dem till lördag också. Kommer dock inte hem förrän sent på kvällen eftersom jag jobbar kväll då med.

Jag ska i alla fall försöka ta ett par bilder som jag kan visa er.




Har ni varit på Astrid Lindgrens värld någon gång?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. :S



Har aldrig varit där. :P

2010-07-22 @ 11:37:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

ja, visst är den söt! :)

den passar verkligen mig också, hello kitty.

2010-07-22 @ 11:49:31
URL: http://filipppadanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0