Diana lär dig sova!

Datum 2010-07-28 | Tid 07:29:43
Jag måste lära mig sova längre på morgnarna. Det funkar inte att ha sovmorgon om man ändå stiger upp vid sju eller innan dess. Saken är den att jag har drömt så många konstiga drömmar att jag inte tyckte det var värt att somna om för vem vet vad jag hade drömt då?

Idag ska jag jobba 12-22. Mördarpass kan man säga men jag har själv valt det som sagt. Innan jag sticker till jobbet ska jag ha hunnit med en hel del. Jag måste duscha, ska äta något och så ska jag förbereda mat som jag kan ha med mig. Får nog ha med mig mer mat än jag brukar eftersom jag ska vara där så länge. Blir nog att göra pannkakor.

Tror att det kan bli varmt idag och jag som har ett städ men det får gå. Har jag tur tar det inte så lång tid.


Haha, denna bilden tog jag och Marre när vi prövade fula kläder.
Kavajen jag har på mig är inte den snyggaste haha!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tanja

Så snygga skor du designat på nelly.se! Jag har röstat 5 poäng. hoppas du vill rösta på mina!

2010-07-28 @ 09:11:54
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Nicole Sanzetth

Sv:

Jag håller helt med dig =) Dagen spenderas med pojkvännen =) Vad jobbar du med? Gott med pannkanor! Kramis/N

2010-07-28 @ 15:51:08
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0