Drömmar

Datum 2010-07-16 | Tid 06:30:58



Haha, jag som skulle ha sovmorgon. Vaknade vid halv sex och kunde inte somna om så vid sex steg jag upp. Morgonpigg som vanligt förutom när jag måste upp tidigt. Jag tror jag vet varför det blev såhär idag, jag drömde nämligen konstiga drömmar. Det sjuka är att jag drömde först om något jag verkligen vill ska hända men det lär dröja ett tag till. Vaknar av den vid halv fem men somnar om och drömmer om ungefär samma sak bara det att här får man aldrig se resultatet. Jag vet att händelsen i min senaste dröm var ganska lik en bok jag läste ut igårkväll.

Kan säga att drömmarna handlar om bebisar. I den första drömmen får jag en son men jag minns liksom inte så mycket mer än att han fanns och att jag hade problem med barnvagnen. Han var förövrigt den sötaste bebisen jag någonsin sett. I den andra drömmen är jag gravid och ska snart föda tillsammans med två kompisar. Martin är sur på mig och han har gjort en tröja till min syster istället för till mig. Men vi försonas igen men här vaknar jag innan bebisen kommer ut. Hur kan man drömma något sådant här??

Boken jag läste handlar om en kvinna som blir gravid och när hennes son fötts träffar hon två andra kvinnor som har barn i samma ålder som henne. De blir jättebra kompisar och umgås varje dag. På grund av hennes svärmor (mer eller mindre) separerar den här kvinnan med pappan till barnet men till slut blir de tillsammans igen.

Ser ni några likheter?


Kommentarer
Postat av: selma

sv; jag vet faktist inte vadårå?:)

2010-07-16 @ 10:18:10
URL: http://ahoos.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, fast det är ju inte så konstigt egentligen eftersom det blir så mörkare då dessutom. :S

2010-07-16 @ 14:30:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу §

okej :)

2010-07-16 @ 16:45:20
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0