För bra för att vara sant

Datum 2010-07-21 | Tid 21:33:08
För ett litet ögonblick trodde jag att Martin skulle komma hem igen. Var tydligen en massa strul med tåget till Ystad så han visste inte om där skulle gå bussar istället. Jag vet att Skånetrafiken inte alltid är de bästa på att fixa in bussar så han skulle komma hem om där inte kom några. jag hoppades såklart på att där inte skull komma några men fick veta att de hade beställt tre stycken. Fan! Då det tar lite tid för bussarna att komma till Malmö så hoppade han på bussen till Trelleborg istället. Så där blir han hämtad. Han kom inte hem igen! Varför skulle han göra det bara för att det var det jag önskade? Är bara så bitter för att detta är tredje gången på tre veckor som han åker dit och stannar ett tag och lämnar mig själv här!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, kan tänka mig det :D



Vad gör du? :)

2010-07-21 @ 22:29:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0