Grattis älskling

Datum 2010-07-17 | Tid 07:35:57
Idag fyller Martin 26. Skulle kunna göra vad som helst för att få åka ner till stugan och träffa honom. Är lite sugen på att sjukanmäla mig men då fattar alla att jag inte är sjuk. Martins mamma försökte ju så att jag kunde byta dag men det gick inte. Jag hoppas att han ringer snart i alla fall. Egentligen borde jag väl ringa honom men är lättare att han gör det då jag inte vill störa dem. Vet ju inte när han har tid att prata men jag har all tid i världen.

Jag undrar hur det blir med åskan. Än så länge har jag inte märkt av den. Hörde något svagt muller men vet inte om det var åska. Tycker ändå jag skymtar sol och blå himmel så kanske missar Eslöv ;). Det åskade hos mamma och pappa i Höör i alla fall.

Hur är ert väder idag?

Kommentarer
Postat av: marielle

får hoppas att det inte blir någon åska idag

2010-07-17 @ 11:14:09
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0