Härlig dag på stranden

Datum 2010-07-03 | Tid 19:01:18
Härliga timmar på stranden. Som jag sade så åkte vi till Bingsmarken och det var en massa känslor och minnen som dök upp när vi kom dit. Har campat där många somrar när vi var mindre (mormor och morfar hade en husvagns som vi lånade). Var hur härligt väder som helst men lite kallt i vattnet tills man vant sig. Jag badade mer än låg och solade. Jag tyckte det var bättre eftersom jag kan sola hos mamma och pappa men inte kan jag bada där. Fick trots allt lite färg, jag hoppas den går över till brunt annars kommer jag se ut som en kräfta.

Nu när vi kommit hem har vi ätit lite. Inte gjort så mycket mer men ganska skönt. Får se vad som händer imorgon, ska antagligen åka till mamma och pappa igen för mamma ska passa Anton på måndag. Jag tar varje chans jag får till att träffa honom.

Tog inte så många bilder, det blev bara två men bättre än inget. Visar de imorgon!

Gillar du och bada i havet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0