Imponerad

Datum 2010-07-19 | Tid 10:16:55
Hör och häpna jag vaknade inte förrän vid åtta. Är verkligen sovmorgon för min del. Jag är imponerad. I och för sig vaknade jag till lite kort tidigare på morgonen men jag somnade om lika fort igen. Det sjuka är att jag fortfarande är trött och skulle säkert somna om jag lade mig i sängen igen.

Mår inte jättebra idag. Mår illa och känner mig allmänt hängig. Får väl se hur jag mår senare eller om jag ska ringa mig sjuk för jobbet imorgon. Vill ju helst inte behöva det då man förlorar en del pengar. Fast som jag alltid sagt pengar är inte allt och hälsan går före.

Idag har jag inte större planer än att gå och handla. Ganska skönt så det blir nog bokläsande och filmtittande för min del idag. Mysigt!

Nu ska jag försöka äta lite.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att få lite sovmorgon! :)

2010-07-19 @ 12:44:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0