Jag är tacksam

Datum 2010-07-08 | Tid 20:39:45
Jag är så tacksam! Martin kommer hem imorgonkväll. Låter jättelöjligt jag vet men tycker inte om att vara själv, över dagen går bra men lite jobbigt när det handlar om flera nätter och dagar. Blir ganska långtråkigt till slut. Bara en natt kvar för den här gången. Vet att han ska iväg till sina föräldrar fler gånger under sommaren.

Ska äta lite och sedan blir det att sova, hade varit kul om man någon gång hade kunnat vara uppe lite längre än till tio.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tyckte du om denver?? :)

2010-07-08 @ 21:09:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0