Katter som kan göra volter

Datum 2010-07-19 | Tid 16:53:48
Jag ringde till jobbet och sade att jag inte kom imorgon. Känns absolut bäst så med tanke på att jag inte alls känner mig bra. Jag hoppas bara att jag mår så pass bra att jag kan jobba på onsdag.

Martin gick och handlade ensam med överenskommelsen att jag skulle göra pannkakor. Det har jag också gjort och gott blev det. Ikväll ska jag bara slappa framför tv är det tänkt. Hoppas bara att det är något bra som visas annars får jag titta på en film.

Salsa och Nova är för roliga. Av någon konstig anledning lyckades vi få in en fluga här (aldrig hänt förr). Givetvis skulle de ta den vilket resulterade i några roliga volter haha. Synd att jag inte tänkte på att filma det.



Nova!



Salsa!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, det kanske är viktigare att göra det när man går i skolan. :D



Så söta!

2010-07-19 @ 18:11:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0